Wiosna przyszła

Zwykły wpis

HE! Prawie rok nic nie pisałem i już nikt na pewno tego nie czyta ale się mi właśnie zachciało, bo net lepiej działa, czasu tradycyjnie nie mam ale mogę sobie testowo coś napisać. Przyleciały żurawie, szpaki i czajki, czuć wiosnę. Remontuję patochałupę, od prawie roku jestem rolnikiem, a wczoraj wysłałem pismo do sejmiku o wyłączenie moich włości z obwodów łowieckich. Wczoraj ściągnąłem wnyka. W Puszczy leśnicza trzoda dwoi się i troi żeby unicestwić ten wspaniały ekosystem. Jadąc Drogą Narewkowską płakać się chce taki syf i zniszczenie sieją Lasy Państwowe, droga ma być asfaltowana. W całym kraju zmasowana wycinka drzew pod duchowym przewodnictwem Szyszki, czeczoty chcą przekopywać Mierzeje Wiślaną, a Duda wydał wyrok na polskie rzeki. Wiosna cieszy ale ucieszyłaby jeszcze bardziej jakby ludzie nie byli takimi idiotami. Miłego wiosnowania!

One response »

Skomentuj

